• Wittchen

    Polskie przedsiębiorstwo Wittchen może pochwalić się tradycją, której historia sięga 1990 roku. Przez ponad dwadzieścia lat firma konsekwentnie realizowała politykę rozwoju opartą o budowę własnej sieci dystrybucji oraz tworząc kolekcję akcesoriów skórzanych wysokiej jakości przy jednoczesnym zachowaniu atrakcyjnych cen, by w konsekwencji stać się liderem galanterii skórzanej w Polsce.


    Założycielem firmy jest Jędrzej Wittchen, miłośnik podróży i wielbiciel eleganckich gadżetów skórzanych. To właśnie podróżne zdecydowały o tym, by swoją przygodę związać z biznesem oraz wyzwolić w Polakach potrzebę otaczania się przedmiotami pięknymi i użytecznymi. Podróże do Malezji, Maroka, Indii czy w końcu Tybetu oraz zderzenie się z filozofią Wschodu  wywarły nieoceniony wpływ i przyczyniły się do wielkiego sukcesu marki Wittchen. Początkowo firma skupiała się na produkcji drobnej galanterii skórzanej, która do tej pory wchodzi w skład głównych kolekcji Italy, Arizona, DaVinci. Pięknie tłoczone logo na cielęcej skórze, złote i miedziane okucia oraz trwałość wyrobów skórzanych stały się znakiem rozpoznawczym firmy Wittchen i zapewniły wielki rozwój na początku lat 90-tych.

    Po wielkim sukcesie linii galanterii skórzanej marka Wittchen wypuszcza na rynek kolekcję torebek skórzanych  Venus. Klasyczne torebki damskie zostały stworzone z myślą o Kobietach szukających harmonii oraz elegancji. Torebki Wittchen Venus doskonale współgrały z kolekcją portfeli Italy czy Arizona tworząc spójną i coraz bardziej rozbudowaną kolekcję firmy Wittchen. Doskonała intuicja właściciela była przyczyną dalszego rozwoju przedsiębiorstwa. Na fali popularności firma szybko zaczęła rozszerzać swoją kolekcję o takie produkty jak teczki, rękawiczki, apaszki, parasole oraz bagaż podróżny i walizki. Każdy nowy produkt sygnowany logo marki Wittchen zyskiwał duże grono odbiorców, a firma stawała się synonimem luksusu i nienagannego stylu.

    Oferta marki Wittchen jest ciągle poszerzana. Po sukcesie klasycznej kolekcji torebek Venus przyszła pora na ukłon w kierunku nieco młodszej grupy klientów oraz Pań szukających mniej zachowawczych projektów. Torebki Wittchen Young oraz Elegance to propozycja dla Kobiet dynamicznych i nowoczesnych. Dwa razy do roku firma wypuszcza nową kolekcję zgodną z aktualnymi trendami w modzie. Przełom wieków to również dynamiczny rozwój własnej sieci sprzedaży. Salony marki Wittchen zlokalizowane są w najbardziej prestiżowych miejscach w Polsce. Na koniec roku 2016 spółka mogła pochwalić się listą 71 salonów własnych. Dziś firma Wittchen to nowoczesne centrum logistyczne oraz bogata oferta ekskluzywnych toreb, butów i bagażu. To także perfumy sygnowane logo Wittchen oraz sklep internetowy i sieć salonów zlokalizowanych poza granicami Polski, by dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców. Dynamiczne zmiany, które zachodzą w handlu, rozwój sprzedaży internetowej to kolejne wyzwania, które stoją przed firmą.


    Odkryj najnowszą kolekcję w sklepie ROYALPOINT.

    WITTCHEN

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial