• Nowość na polskim rynku – torebki Nobo

    Statystyczna Polka ma w swojej szafie osiem torebek. To dużo mniej niż Włoszka czy Brytyjka. A więc przestrzeń na rozwój biznesu torebkowego jest – zauważają właściciele marki Nobo. Ale jak zostać zauważonym w czasie globalizacji, gdy dostęp do wielu marek jest teraz znacznie łatwiejszy niż kiedykolwiek?

    Właściciele znają bardzo dobrze rynek damskiej galanterii i posiadają rozwinięte kontakty handlowe. Dzięki wieloletniej pracy dla jednej z największych firm odzieżowych w Polsce udało im się poznać rynek od podszewki – dosłownie. Praca dla tak dużego gracza na rynku mody damskiej to również poznanie trendów, którymi kierują się Polki przy wyborze torebki damskiej. Ale to tylko połowa niezbędna do osiągnięcia sukcesu w tym biznesie. Doświadczeni projektanci, nowatorskie pomysły, a także najlepsze materiały i starannie wykończony produkt finalny ma być receptą na sukces marki Nobo

    Marka Nobo narodziła się w 2014 roku w centrum dawnego przemysłu odzieżowego – Łodzi. To tam znajduje się firmowy showroom firmy, gdzie prezentowane są najnowsze modele. W asortymencie znajdziemy torebki Nobo, wykonane ze skóry ekologicznej, plecaki damskie i modne portfele.

    Mimo młodego wieku marka już weszła w świadomość klientek poszukujących modnej torebki w atrakcyjnej cenie. To zasługa niezwykle szerokiej oferty, w której każdego sezonu pojawia się kilkaset nowych fasonów, a także bardzo dobrze rozwiniętej dystrybucji na terenie kraju. Torebki Nobo dostępne są w setkach miejsc w całej Polsce, a od kilku sezonów można je zakupić również w Czechach, na Słowacji czy Węgrzech. Obecnie to jedna z najszerszych kolekcji torebek polskiej marki, a właściciele mają ambicję, by swoimi wyrobami podbijać także Europę.

  • Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Jedna odpowiedź do “Nowość na polskim rynku – torebki Nobo”

    Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial